Анатолий ЗАЯЕВ: Мы еще до Липпи не доросли : 821708 : Футбол

Футбол Украина : Новости за 7 дней

Все регионы | Киев и область | Харьков и область | Днепропетровск и область | Донецк и область | Запорожье и область | Винница и область | Житомир и область | Ивано Франковск и область | Кропивницкий и область | Луганск и область | Луцк и Волынская область | Львов и область | Николаев и область | Одесса и область | Полтава и область | Ровно и область | Симферополь и Крым | Сумы и область | Тернополь и область | Ужгород и Закарпатская область | Херсон и область | Хмельницкий и область | Черкассы и область | Чернигов и область | Черновцы и область
Местные новости | Акции и скидки | Объявления | Афиша | Пресс-релизы | Бизнес | Политика | Спорт | Наука | Технологии | Здоровье | Досуг | Помогите детям!
Все регионы > Украина : Последние новости > Спорт > Футбол
Подробно

Анатолий ЗАЯЕВ: "Мы еще до Липпи не доросли"

Заслужений український тренер Анатолій Заяєв поділився своїми враженнями про рік, що минув. І звідки стільки енергії береться в Анатолія Миколайовича?... - Анатолію Миколайовичу, позаду 2010 рік. Який ваш найяскравіший футбольний спогад про рік, що минув? - 2010 рік мені запам’ятається, в першу чергу, розпалом підготовки до Євро-2012. Дуже гріє душу той факт, що в нас уже побудовано такі прекрасні стадіони в Дніпропетровську та Донецьку, і спорудження триває ще в кількох містах України. Також зазначу й факт будівництва нових доріг, адже я об’їздив півсвіту, і на прикладі інших країн завжди дивувала відсутність нормальних доріг удома, а ще – аеропортів, готелів. Нині над цим працюють. З-поміж суто ігрових моментів, відзначу вихід "Шахтаря" до плей-офф Ліги чемпіонів. 2010 року "гірники" приємно дивували. - Тобто, якщо говорити саме про підготовку України до домашнього Євро, за рік ми заслужили тверду "п’ятірку"? - Гадаю, що так. Сумувати мені доводиться з того приводу, що Симферополь не поборовся за право приймати матчі чемпіонату континенту в себе. Гадаю, тут провина лежить на керівництві республіки. Люди, які займаються тут футболом, несерйозно поставилися до такої можливості, недооцінили можливості Криму. Я побував у різних екзотичних містечках планети, але красивіше Криму нічого не бачив. Ми просто нині не розуміємо цього, а осягнемо хіба що на тому світі. - Як жителю Криму вам помітно, що підготовка прогресує й у вашому регіоні, який, безсумнівно, теж стане туристичним плацдармом 2010 року? - Помітно, адже нове керівництво країни серйозно взялося за справу. Кажучи конкретно про якісь речі, відзначу, наприклад, у Симферополі, де я й живу, постійно будуються дороги. Нині вже можна їхати по місту, а не стрибати по горбах! - Цього року сталося чимало яскравих подій, втім, основну увагу було прикуто до головної команди країни – національної збірної України. Чи робота Маркевича загалом стала новим поштовхом до певних футбольних звершень у майбутньому? - Знаете, мені здається, що нам потрібно вже давно відійти від теми Маркевича, адже він уже давно пішов зі збірної – нібито, за власним бажанням. Але ситуація склалася така: коли був Валерій Васильович, ми говорили про нього і його концепцію гри. Але нині ми можемо подивитися на гру "Барселони", яка переграє "Реал" із найкращим тренером планети на чолі ( як каже нині більшість), але ж Гвардіола ніколи не грав за Лобановським, чи не так? Я веду до того, що не може такого бути: мовляв, "один я розумний, а всі навколо - телепні". Ні, в Україні живуть дуже красиві та освічені люди! Ми просто поки що не навчилися правильно використовувати всі наші багатства. І це при тому, що Україна – найкрасивіша країна в світі. Це я вам кажу як людина, яка побачила чимало в своєму житті. Повертаючись до Маркевича, гадаю, вийшло досить некрасиво. Усі мене запитують, чому Мирон Богданович пішов. А я не знаю, чому! Тому й кажу інакше: якби мене запросили в збірну, я пішов би працювати навіть сторожем! Для мене збірна – це щось величне і значуще, я б ні під кого не підставився. Давайте краще змінимо тему, тому що некрасиво нині вже про це говорити, до того ж, Маркевич усього-на-всього тренував команду в режимі товариських зустрічей. - Мирон Богданович з усіх тренерів збірної першим почав довіряти гравцям із посередніх українських клубів. Як гадаєте, що заважає таким футболістам, як Федецький, Кожанов, Кулаков та іншим, продемонструвати високий рівень на європейській арені, адже в національному чемпіонаті в них справді виходить ледь не все? - Гадаю, футболіст прогресуватиме тоді, якщо гратиме в найсильнішій команді й буде до цього прагнути. Якщо нині взяти першу п’ятірку команд національної першості, то кожен в ній розмістився на своєму місці, все – закономірно. А щодо названих вами прізвищ вважаю: в збірній мають грати лише гравці з великих клубів, а із маленьких грати мають лише рідкісні винятки. Свого часу Колотова взяли до збірної з команди якогось села – і він став блискучим футболістом. А нині таких гравців, які б з’явилися в першій чи другій лізі, немає. Це гнітить, але цьому є пояснення: всі найкращі кадри зосереджені в Києві та Донецьку. Інші міста на дитячий футбол мало звертають звертають увагу. - Подейкують, що Марчелло Ліппі вже практично став головним тренером нашої збірної. Яка ваша думка з цього приводу? - Та нащо він нам потрібен? Ми ще до нього не доросли. Ми не зрозуміємо його, а він нас. Ми нині прагнемо в Європу і рівняємося на європейський футбол. Спочатку нам потрібно перестати лише прагнути, а, нарешті, все-таки стати часткою футбольної Європи, перейти від замислів і думок до справи. - Тобто Калитвинцев для збірної – ідеальний варіант? - Безсумнівно! Я його знаю ще з часів, коли він грав за "Ротор". Юрій – дуже серйозна та професіонально сильна людина, яка вміє виховувати футболістів, що він довів на прикладі власного сина. До слова, напередодні в Симферополі пройшов такий собі поєдинок, в якому змагалася команда моїх колишніх підопічних і... їхніх дітей, уявіть собі! А нині молодь нікому вже не потрібна! Ми продовжуємо перебирати гравців пенсійного віку, а потім хочемо, аби в нашій збірній з’явився якийсь зірковий футболіст! Я вже шість років, як полишив "Таврію", і з того часу вони не можуть виховати жодного футболіста для першої команди. Я взагалі вважаю, що це – злочин! - Якщо говорити про кримський футбол, прихильником якого ви, безсумнівно, є, найважливішою в році для вас мали би стати саме перемога "Таврії" в розіграші національного Кубка. Чи не так? - А що в цьому особливого? Я Кубок теж вигравав 1974 року. А 1994-го програв у фіналі по пенальті. - Чому ця перемога й трофей не стали для симферопольців приводом стати ще сильнішими, адже потому ми почали практично розвал команди? - Якщо ви бачили ту фінальну гру у Харкові, то маєте розуміти, що та перемога – справа випадку та щасливого збігу обставин. А турнірна сітка на шляху до фіналу - та ще історія. Команда навіть у півфіналі грала проти першолігової "Волині". - Звільнення Пучкова стало логічним підсумком його роботи? - Гадаю, що так, тому що команда не прогресувала. А які новобранці приходили в команду? Їм уже час на пенсію, а їх все ще до "Таврії" звуть! Не розумію, хто дозволяє це робити?! Я, знаєте, як охарактеризував цю трансферну політику? – "Таврія" запрошує гравців старших за мене!". Могли б подзвонити мені, то я міг би вийти та зіграти, допомогти команді... - Але, з іншого боку, тоді йшлося про те, що керівництво клубу ніби відмовилося витрачати великі гроші на нових футболістів? - Не вірю в це, тому що "Таврія" - команда Дмитра Фірташа. Не думаю, що він такий бідний, що не може дати грошей. Гадаю, їх нині в клубі достатньо. До слова, я колись утримував усю команду місяць за ті ж гроші, які нині отримує один футболіст. Для мене це смішно, бо грошей, повторюся, достатньо. Інша річ, що в клубі є люди... Ну, не все всім дано в цьому житті. - Хотілося б у вас запитати і про новостворену ялтинську "Перлину". Як оціните перспективи цього клубу? - Поки що точно не відомо, але якщо команду таки буде створено, то я буду дуже щасливий із цього приводу. А перспективи залежатимуть від людини, яка вливатиме кошти в клуб, якщо така, звісно, знайдеться. -Інша, неминуча для нас тема – провал газзаєвсього "Динамо". Нині поширюються чутки: мовляв, Георгійович – просто слабкий тренер із застарілим баченням футболу... - Газзаєв – прекрасний тренер. І він це довів результатами в "Аланії" та ЦСКА. А виграти Єврокубок теж треба вміти, особливо для Росії. Українським клубам зробити це легше, тому що після розпаду Союзу весь світ полюбив нашу країну, дізнавшись про нас істину. Газзаєв міг помилитися тоді, коли він відмовився від послуг Алієва, натомість уболівальники сприйняли це дуже неоднозначно. Валерій Георгійович із самого початку міг відчути, що всі в Києві налаштовані проти нього. І, в підсумку, вийшло те, що вийшло. Сьоміну, до речі, я дзвонив у Москву напередодні. Я дуже щасливий, що в Київ приїхала людина, яка вміє ставити команді гру та перемагати. Сподіваюся, все буде "о’кей". - Щодо звільнення Газзаєва: ви вважаєте, це зроблено вчасно, чи, можливо, звільняти його взагалі не потрібно було?.. - Гадаю, Ігор Суркіс робив правильно, що не поспішав відпускати тренера, але Газзаєв молодець, що після поразки в Молдові сам пішов із клубу. Мені б так само було соромно програвати там. - "Шахтар" нині справді на голову сильніший за "Динамо"? - Ні, я так не вважаю. Такої ситуації, як у Києві, в Донецьку не було ніколи – народ був проти Газзаєва, і це передавалося футболістам. Різниця між клубами в тому, що якби я, припустимо, був головним тренером "Динамо" і моя команда не пресингувала, а "Шахтар" це робить, я вигнав би всіх гравців! У київському "Динамо" не має бути жодної людини, яка робить на футбольному полі комусь послуги. Мені треба, аби футболіст на кожну гру виходив, як на останній бій. Нині це відбувається в "Шахтарі", на прикладі того ж Срни, який, за версією вашої газети, став найкращим легіонером чемпіонату. Інші гравці його підтримують у цьому. "Динамо" повинно будувати гру різнопланово: інколи кияни мають пресингувати впродовж усієї гри, а інколи – перемагати на класі. - Гадаєте, "Динамо" зможе ще наздогнати донеччан у своєму розвитку щодо всіх футбольних аспектів, починаючи з клубних матчевих програмок, і закінчуючи стадіоном та, власне, результатами й грою команди? - "Шахтар", звісно ж, має завдячувати у всьому Ахметову. І президента "гірників", і президента "Динамо" я вважаю людьми, які народилися для великих справ. Адже в нас у країні більшість очільників клубів, на мою думку, не відповідають елементарним вимогам, тому що вони ледь не тренувати починають, визначати стартовий склад і так далі.  
Заслужений український тренер Анатолій Заяєв поділився своїми враженнями про рік, що минув. І звідки стільки енергії береться в Анатолія Миколайовича?...
- Анатолію Миколайовичу, позаду 2010 рік. Який ваш найяскравіший футбольний спогад про рік, що минув?
- 2010 рік мені запам’ятається, в першу чергу, розпалом підготовки до Євро-2012. Дуже гріє душу той факт, що в нас уже побудовано такі прекрасні стадіони в Дніпропетровську та Донецьку, і спорудження триває ще в кількох містах України. Також зазначу й факт будівництва нових доріг, адже я об’їздив півсвіту, і на прикладі інших країн завжди дивувала відсутність нормальних доріг удома, а ще – аеропортів, готелів. Нині над цим працюють. З-поміж суто ігрових моментів, відзначу вихід "Шахтаря" до плей-офф Ліги чемпіонів. 2010 року "гірники" приємно дивували.
- Тобто, якщо говорити саме про підготовку України до домашнього Євро, за рік ми заслужили тверду "п’ятірку"?
- Гадаю, що так. Сумувати мені доводиться з того приводу, що Симферополь не поборовся за право приймати матчі чемпіонату континенту в себе. Гадаю, тут провина лежить на керівництві республіки. Люди, які займаються тут футболом, несерйозно поставилися до такої можливості, недооцінили можливості Криму. Я побував у різних екзотичних містечках планети, але красивіше Криму нічого не бачив. Ми просто нині не розуміємо цього, а осягнемо хіба що на тому світі.
- Як жителю Криму вам помітно, що підготовка прогресує й у вашому регіоні, який, безсумнівно, теж стане туристичним плацдармом 2010 року?
- Помітно, адже нове керівництво країни серйозно взялося за справу. Кажучи конкретно про якісь речі, відзначу, наприклад, у Симферополі, де я й живу, постійно будуються дороги. Нині вже можна їхати по місту, а не стрибати по горбах!
- Цього року сталося чимало яскравих подій, втім, основну увагу було прикуто до головної команди країни – національної збірної України. Чи робота Маркевича загалом стала новим поштовхом до певних футбольних звершень у майбутньому?
- Знаете, мені здається, що нам потрібно вже давно відійти від теми Маркевича, адже він уже давно пішов зі збірної – нібито, за власним бажанням. Але ситуація склалася така: коли був Валерій Васильович, ми говорили про нього і його концепцію гри. Але нині ми можемо подивитися на гру "Барселони", яка переграє "Реал" із найкращим тренером планети на чолі ( як каже нині більшість), але ж Гвардіола ніколи не грав за Лобановським, чи не так? Я веду до того, що не може такого бути: мовляв, "один я розумний, а всі навколо - телепні". Ні, в Україні живуть дуже красиві та освічені люди! Ми просто поки що не навчилися правильно використовувати всі наші багатства. І це при тому, що Україна – найкрасивіша країна в світі. Це я вам кажу як людина, яка побачила чимало в своєму житті. Повертаючись до Маркевича, гадаю, вийшло досить некрасиво. Усі мене запитують, чому Мирон Богданович пішов. А я не знаю, чому! Тому й кажу інакше: якби мене запросили в збірну, я пішов би працювати навіть сторожем! Для мене збірна – це щось величне і значуще, я б ні під кого не підставився. Давайте краще змінимо тему, тому що некрасиво нині вже про це говорити, до того ж, Маркевич усього-на-всього тренував команду в режимі товариських зустрічей.
- Мирон Богданович з усіх тренерів збірної першим почав довіряти гравцям із посередніх українських клубів. Як гадаєте, що заважає таким футболістам, як Федецький, Кожанов, Кулаков та іншим, продемонструвати високий рівень на європейській арені, адже в національному чемпіонаті в них справді виходить ледь не все?
- Гадаю, футболіст прогресуватиме тоді, якщо гратиме в найсильнішій команді й буде до цього прагнути. Якщо нині взяти першу п’ятірку команд національної першості, то кожен в ній розмістився на своєму місці, все – закономірно. А щодо названих вами прізвищ вважаю: в збірній мають грати лише гравці з великих клубів, а із маленьких грати мають лише рідкісні винятки. Свого часу Колотова взяли до збірної з команди якогось села – і він став блискучим футболістом. А нині таких гравців, які б з’явилися в першій чи другій лізі, немає. Це гнітить, але цьому є пояснення: всі найкращі кадри зосереджені в Києві та Донецьку. Інші міста на дитячий футбол мало звертають звертають увагу.
- Подейкують, що Марчелло Ліппі вже практично став головним тренером нашої збірної. Яка ваша думка з цього приводу?
- Та нащо він нам потрібен? Ми ще до нього не доросли. Ми не зрозуміємо його, а він нас. Ми нині прагнемо в Європу і рівняємося на європейський футбол. Спочатку нам потрібно перестати лише прагнути, а, нарешті, все-таки стати часткою футбольної Європи, перейти від замислів і думок до справи.
- Тобто Калитвинцев для збірної – ідеальний варіант?
- Безсумнівно! Я його знаю ще з часів, коли він грав за "Ротор". Юрій – дуже серйозна та професіонально сильна людина, яка вміє виховувати футболістів, що він довів на прикладі власного сина. До слова, напередодні в Симферополі пройшов такий собі поєдинок, в якому змагалася команда моїх колишніх підопічних і... їхніх дітей, уявіть собі! А нині молодь нікому вже не потрібна! Ми продовжуємо перебирати гравців пенсійного віку, а потім хочемо, аби в нашій збірній з’явився якийсь зірковий футболіст! Я вже шість років, як полишив "Таврію", і з того часу вони не можуть виховати жодного футболіста для першої команди. Я взагалі вважаю, що це – злочин!
- Якщо говорити про кримський футбол, прихильником якого ви, безсумнівно, є, найважливішою в році для вас мали би стати саме перемога "Таврії" в розіграші національного Кубка. Чи не так?
- А що в цьому особливого? Я Кубок теж вигравав 1974 року. А 1994-го програв у фіналі по пенальті.
- Чому ця перемога й трофей не стали для симферопольців приводом стати ще сильнішими, адже потому ми почали практично розвал команди?
- Якщо ви бачили ту фінальну гру у Харкові, то маєте розуміти, що та перемога – справа випадку та щасливого збігу обставин. А турнірна сітка на шляху до фіналу - та ще історія. Команда навіть у півфіналі грала проти першолігової "Волині".
- Звільнення Пучкова стало логічним підсумком його роботи?
- Гадаю, що так, тому що команда не прогресувала. А які новобранці приходили в команду? Їм уже час на пенсію, а їх все ще до "Таврії" звуть! Не розумію, хто дозволяє це робити?! Я, знаєте, як охарактеризував цю трансферну політику? – "Таврія" запрошує гравців старших за мене!". Могли б подзвонити мені, то я міг би вийти та зіграти, допомогти команді...
- Але, з іншого боку, тоді йшлося про те, що керівництво клубу ніби відмовилося витрачати великі гроші на нових футболістів?
- Не вірю в це, тому що "Таврія" - команда Дмитра Фірташа. Не думаю, що він такий бідний, що не може дати грошей. Гадаю, їх нині в клубі достатньо. До слова, я колись утримував усю команду місяць за ті ж гроші, які нині отримує один футболіст. Для мене це смішно, бо грошей, повторюся, достатньо. Інша річ, що в клубі є люди... Ну, не все всім дано в цьому житті.
- Хотілося б у вас запитати і про новостворену ялтинську "Перлину". Як оціните перспективи цього клубу?
- Поки що точно не відомо, але якщо команду таки буде створено, то я буду дуже щасливий із цього приводу. А перспективи залежатимуть від людини, яка вливатиме кошти в клуб, якщо така, звісно, знайдеться.
-Інша, неминуча для нас тема – провал газзаєвсього "Динамо". Нині поширюються чутки: мовляв, Георгійович – просто слабкий тренер із застарілим баченням футболу...
- Газзаєв – прекрасний тренер. І він це довів результатами в "Аланії" та ЦСКА. А виграти Єврокубок теж треба вміти, особливо для Росії. Українським клубам зробити це легше, тому що після розпаду Союзу весь світ полюбив нашу країну, дізнавшись про нас істину. Газзаєв міг помилитися тоді, коли він відмовився від послуг Алієва, натомість уболівальники сприйняли це дуже неоднозначно. Валерій Георгійович із самого початку міг відчути, що всі в Києві налаштовані проти нього. І, в підсумку, вийшло те, що вийшло. Сьоміну, до речі, я дзвонив у Москву напередодні. Я дуже щасливий, що в Київ приїхала людина, яка вміє ставити команді гру та перемагати. Сподіваюся, все буде "о’кей".
- Щодо звільнення Газзаєва: ви вважаєте, це зроблено вчасно, чи, можливо, звільняти його взагалі не потрібно було?..
- Гадаю, Ігор Суркіс робив правильно, що не поспішав відпускати тренера, але Газзаєв молодець, що після поразки в Молдові сам пішов із клубу. Мені б так само було соромно програвати там.
- "Шахтар" нині справді на голову сильніший за "Динамо"?
- Ні, я так не вважаю. Такої ситуації, як у Києві, в Донецьку не було ніколи – народ був проти Газзаєва, і це передавалося футболістам. Різниця між клубами в тому, що якби я, припустимо, був головним тренером "Динамо" і моя команда не пресингувала, а "Шахтар" це робить, я вигнав би всіх гравців! У київському "Динамо" не має бути жодної людини, яка робить на футбольному полі комусь послуги. Мені треба, аби футболіст на кожну гру виходив, як на останній бій. Нині це відбувається в "Шахтарі", на прикладі того ж Срни, який, за версією вашої газети, став найкращим легіонером чемпіонату. Інші гравці його підтримують у цьому. "Динамо" повинно будувати гру різнопланово: інколи кияни мають пресингувати впродовж усієї гри, а інколи – перемагати на класі.
- Гадаєте, "Динамо" зможе ще наздогнати донеччан у своєму розвитку щодо всіх футбольних аспектів, починаючи з клубних матчевих програмок, і закінчуючи стадіоном та, власне, результатами й грою команди?
- "Шахтар", звісно ж, має завдячувати у всьому Ахметову. І президента "гірників", і президента "Динамо" я вважаю людьми, які народилися для великих справ. Адже в нас у країні більшість очільників клубів, на мою думку, не відповідають елементарним вимогам, тому що вони ледь не тренувати починають, визначати стартовий склад і так далі.
 
Загрузка...


Источник: ПРО ФУТБОЛ | Прочитать на источнике

 

Добавить комментарий к новости "Анатолий ЗАЯЕВ: "Мы еще до Липпи не доросли""

Ваше имя:

Ваш email адрес: (email не публикуется на страницах сайта)

Комментарий:



Календарь
Новых вестей сегодня: 0
Новых вестей вчера: 35

Сегодня | 7 дней | 30 дней

<<

Июнь 2024

Вс Пн Вт Ср Чт Пт Сб
01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Комментарии

Кировоград-25: история в погонах

Стрелец. 15-08-2023 08:45
Грязь там осталась, а не офицеры.. ...

Підвищення кваліфікації вчителів онлайн: оптимальний вибір

КатеринаШ. 23-02-2023 10:52
Порадьте зручний LMS для викладання онлайн, бажано не англомовний. . ...

Polly Group Ukraine

Avenue17Ru. 21-10-2022 14:16
Мне кажется это очень хорошая идея. Полностью с Вами соглашусь.
. ...

На дачу едут на одной ноге!
Но на этом испытания пенсионеров не заканчиваются – впереди пешие марш-броски по 3-5 километров

ОbMalv. 19-11-2021 11:51
Спасибо, ваш сайт очень полезный!
. ...

Закупівля нових «Пакунків малюка» під загрозою зриву

Ольга. 11-05-2021 18:00
Господи... Неужели у нас не один процесс не обходится без коррупционных схем? Нормально же выпускали эти бейби боксы до 2020-го года. Что потом пошло не так? Такое ощуще. ...

Что делать, если шиномонтажник сорвал резьбу на шпильке авто?

MSCLYPE. 31-03-2021 15:52
Группа компаний "Азия-Трейдинг" предлагает услуги таможенного оформления в морских портах Владивостока и порт Восточный. Вместе с таможенным оформлением мы оказываем услуги международной перевозки сборных и контейнерных грузов. ...

IT сервисы Google Cloud для рядового сотрудника от Wise IT

Наталушко. 31-10-2020 04:47
На заметку! Полезная статья как обезопасить личные данные в интернете. Актуально, как никогда ранее. Имхо. ...

Человек-легенда Лев Абрамович Наймарк

Андрей Александрович Снежин. 23-10-2020 17:24
Я бывший ученик Льва Абрамовича Наймарка. Благодаря ему я успешно поступил в Харьковский авиационный институт, успешно его окончил. Работал в авиации в г. Ульяновске на АО "Авиастаре - СП", бывший УАПК. ...

DINERO підсумовує результати року

Тимофій. 16-01-2020 15:17
Стабільне положення команії Дінеро на ринку МФО красномовно підтверджує 2 аспекти: по-перше, що банківські методи підходу до кредитування фізичних осіб віджили себе, і їх однозначно потрібно змінювати. ...

Після голкотерапії люди стають сильнішими

Анна. 06-10-2019 21:22
надайте контактні дані Марії Миськів. ...

Что такое ВсеВести.com?

ВсеВести.com - это система поиска региональных новостей и объявлений, где вы сможете найти ежеминутно обновляемую информацию из тысяч источников, опубликовать свои новости и объявления, обсудить события или, за считанные минуты, создать собственную ленту новостей. Подробнее...

Погода

Книга жалоб Казахстана

Книга жалоб - это сайт для подачи жалобы или отзыва на государственые учреждения, бизнес, на определенных людей и на государственных служащих на территории республики Казахстан. Жалобная книга Казахстана EGOV.PRESS не является официальным ресурсом. Например, для подачи жалобы на незаконные действия прокуратуры или суда, необходимо авторизаваться через социальные сети. Также мы рекомендуем доску объявлений.

Украина



Курсы валют

Курсы валют







О проекте | Контакты | Реклама на сайте | Карта сайта