|
Подробно
Брюссельська капуста захищає від ракуУкраина, Ровно и область | Медицина | 23-10-2008 | Газета "Рівне вечірнє" > Вести от этого источника
Група віденських вчених дійшла висновку: щоденне вживання брюссельської капусти значною мірою знижує ризик захворювання на рак. Під час дослідження фахівці вибрали учасників експерименту, які повинні були протягом року щотижня з’їдати по 300 грамів брюсельської капусти. Коли після завершення експерименту вчені зробили аналіз крові учасників — вони підбили підсумки: поїдання капусти сприяє підвищенню активності кров’яних клітин людини, що, в свою чергу, допомагає організму протистояти онкозахворюванням. Источник: Газета "Рівне вечірнє" | Прочитать на источнике |
Календарь
Последние объявления
Новые комментарии
Багатодітні родини Прикарпаття, в яких виховується десятеро і більше дітей, отримали цього року нове житлоАнастасія 02-01-2009 19:32Добре що нарешті побачили у яких умовах проживають українські багатодітні сімї.Моя сімя багатодітна 6 дітей 5 -неповнолітніх житлова площа повністю відсутня змушені винаймати квартиру за що приходиться дорого для нас платити . ... Ющенко еще не определился, пойдет ли на второй президентский срокРыбка 19-12-2008 17:04анекдот в тему: Ющенко Путину звонит: - Вы просили в прошлом году Украину продать , еще интересует? -Да -А Вам с украинцами или без ? -Без -Тогда придется год подождать. ... З “Калинового намиста-2008” юні тернопільські модельєри привезли дві другі нагороди та спеціальний приз оргкомітетуГаля 17-12-2008 18:27студенти з Галицього інституту просто молодці....ми всією групою дуже переживали за них, але вони всеж таки вибороли справедливі нагороди....Хоча жаль що не перше місце. ... Я.Кендзьор: «Ющенко не допустить реалізації державного перевороту»Виктор 06-12-2008 13:31Мне стыдно что я как последний лох избрал такого президента!!!. ... |
Что такое ВсеВести.com?
ВсеВести.com - это система поиска региональных новостей и объявлений, где вы сможете найти ежеминутно обновляемую информацию из тысяч источников, опубликовать свои новости и объявления, обсудить события или, за считанные минуты, создать собственную ленту новостей. Подробнее... Погода Ровно |






Добавить комментарий к новости "Брюссельська капуста захищає від раку"